Heb jij passie voor Logistiek en Warehousing binnen een FMCG-productieomgeving?
Onze opdrachtgever
Is een vooraanstaand hygiëne- en gezondheidsbedrijf dat zich bezighoudt met de ontwikkeling, productie en verkoop van producten en oplossingen voor Personal Care, Consumer Tissue en Professional Hygiene. Verkoop vindt plaats in ca. 150 landen via diverse sterke merken waaronder TENA, Tork, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus en Tempo. De organisatie heeft wereldwijd meer dan 47.000 medewerkers in dienst.
De functie
Aangezien de huidige Team Leader Logistics / Warehousing in Suameer volledig betrokken zal worden in een global project binnen de organisatie, zijn we voor de periode vanaf 1 september 2024 tot in ieder geval 1 april 2025 op zoek naar een tijdelijke vervanging.
Als Team Leader Logistics / Warehousing ben je schakel tussen het IDC en overige afdelingen (Productie, Safety, etc.) binnen de plant. Daarnaast lopen er nog een aantal lokale logistieke projecten waarbij jouw inbreng verwacht wordt. Het betreft hier een functie in dagdienst waarbij je leiding geeft aan 5 collega’s in het team Planning en Logistiek. Je rapporteert aan de vaste Team Leader Logictics / Warehousing.
Invulling van deze functie kan op interim basis of een tijdelijk dienstverband.
Wat ga je doen?
- Je geeft operationeel leidinggeven aan het team Planning en Logistiek;
- Je vertegenwoordigt het team in afdeling-overschrijdende overleggen;
- Je onderhoudt contacten met interne en externe stakeholders;
- Je bent verantwoordelijk voor een hygiënische en veilige werkomgeving conform standaarden, waarbij je persoonlijk een rolmodel bent;
- Je draagt zorg voor een correcte voorraadregistratie van grondstoffen, halffabricaten en gereed product;
- Je handelt klachten af in samenspraak met andere betrokken afdelingen;
- Je stelt werkinstructies op of werkt deze bij waar/wanneer relevant;;
- Je bent betrokken bij en/of verantwoordelijk voor diverse projecten (bijv. op het gebied van Master Data, Veiligheid, Traffic Management, etc.).
Wie ben jij?
- Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau en een opleiding in een relevante studierichting;;
- Je hebt enkele jaren relevante werkervaring in een vergelijkbare functie;
- Je hebt voldoende organiserend en probleemoplossend vermogen;
- Uiteraard ben je stressbestendig en heb je goede sociale- en communicatieve vaardigheden;
- Zo mogelijk heb je goede kennis van SAP en MS-office.
Contact
Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact op via reactie@aprioriconsulting.nl of bel ons direct!