Pricing Administrator – Price Support (project)

Is het jouw uitdaging om het sales proces te ondersteunen?


Over onze opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een vooraanstaand internationaal hygiëne- en gezondheidsbedrijf dat zich inzet voor het verbeteren van welzijn met producten en oplossingen voor dagelijks gebruik. Het duurzame businessmodel creëert waarde voor mens en natuur. Verkoop vindt plaats in ca. 150 landen via de toonaangevende internationale merken TENA en Tork, en andere sterke merken waaronder Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda en Zewa. De organisatie heeft wereldwijs ongeveer 48.000 medewerkers.

De business unit Professional Hygiene verkoopt TORK hygiëne producten voor wasruimtes (zoals handdoekjes, toiletpapier en zeep) en biedt daarnaast een ruime keus aan artikelen zoals servetten en placemats. Hiermee worden segmenten in bijvoorbeeld de gezondheidszorg, de horeca en de industrie bediend.


De functie
Voor de business unit Professional Hygiene zijn we, voor een minimale periode van één jaar, op zoek naar een Pricing Administrator voor het enthousiaste team in Zeist. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van financiële compensaties van klanten in de Benelux op basis van de terugrapportages van deze klanten. Dit houdt in dat je de data van klanten verwerkt en vervolgens creditnota’s opstelt. Wanneer nodig heb je hierover direct contact met de klant. Daarnaast maak je analyses, check je of de financiële reserveringen aansluiten op de compensatiebedragen die worden uitgekeerd en zorg je voor een adequate administratie.

In deze rol heb je veel contact met de afdelingen Sales en Controlling en wordt er een groot beroep gedaan op zowel analytische- als communicatieve vaardigheden. Het Pricing Administration Benelux team bestaat uit 5 personen incl. teamleader en houdt zich o.a. bezig met dataonderhoud in verschillende systemen (MS Dynamics en SAP) aangaande factuurprijzen, prijscompensaties en bonussen, contractbeheer, analyses en klantgegevens.


Inhoud van de functie
Als Pricing Administrator ben je verantwoordelijk voor:

  • Uitvoering van de price support compensaties voor klanten in de Benelux;
  • Vastleggen van de gemaakte prijsafspraken en het bevestigen hiervan richting klanten;
  • Opbouw van juiste reserveringen ten behoeve van de price support compensaties;
  • Analyses maken op basis van de ontvangen data;
  • Accurate administratie van de verwerkte claims.


Jouw kwaliteiten
Bij voorkeur heb je ervaring met dataverwerking en financiële processen. Je bent in staat om met grote hoeveelheden data te werken en dit te doorgronden, te kunnen analyseren en hierover met klanten in contact te kunnen treden.

Je bent in staat om met verschillende afdelingen door de organisatie heen samen te werken. Je bent proactief, probleemoplossend, communicatief vaardig en een doener. Je werkt zeer nauwkeurig en gestructureerd en je bent goed in het stellen van prioriteiten.

  • Afgeronde Hbo-opleiding, bijvoorbeeld in Business of Finance;
  • SAP kennis en ervaring (R3);
  • Gedegen ervaring met Excel, MS Dynamics, Outlook en Adobe Sign;
  • Goede talenkennis (Nederlands en Engels, Frans is een pré)


Contact
Ben je geïnteresseerd? Neem dan gerust contact op via- of stuur je cv naar reactie@aprioriconsulting.nl

Share on print
Share on email

Vacatures

Bekijk alle vacatures.

Open sollicitatie

Met behulp van dit formulier kunt u zich als kandidaat inschrijven bij A Priori.

Over de bescherming van uw gegevens hoeft u zich geen zorgen te maken. In onze privacy verklaring leest u hoe zorgvuldig wij daarmee omgaan.

Contact

A Priori, carrière & organisatieontwikkeling

Met behulp van Google Maps kunt u de routebeschrijving generen. Bekijk hieronder de kaart met ons adres.

Privacy Verklaring

A Priori BV respecteert de privacy van de bezoekers van haar website, in het bijzonder de rechten van bezoekers met betrekking tot de geautomatiseerde verwerking van persoonsgegevens. Vanwege volledige transparantie met onze klanten hebben wij daarom een beleid geformuleerd en geïmplementeerd met betrekking tot deze verwerkingen zelf, het doel ervan alsook de mogelijkheden voor betrokkenen om hun de rechten zo goed mogelijk te kunnen uitoefenen.

Voor alle aanvullende informatie over de bescherming van persoonsgegevens kunt u terecht op de website van de Autoriteit persoonsgegevens: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl.

Totdat u op de website het gebruik van cookies en andere tracking systems accepteert, plaatsen wij geen analytische cookies en/of tracking cookies op uw computer, mobiele telefoon of tablet.

Met het voortzetten van het bezoek van deze website accepteert u de volgende gebruikersvoorwaarden.

De huidige op de website beschikbare versie van de privacy policy is de enige versie die van toepassing is zolang u de website bezoekt, totdat een nieuwe versie de huidige versie vervangt.

 

Artikel 1 – Wettelijke bepalingen

  1. Website (hierna ook “De website”): aprioriconsulting.nl
  2. Verantwoordelijke voor de verwerking van persoonsgegevens (Hierna ook: “De beheerder”): A Priori BV, gevestigd te Steenweg 54, 4181AM Waardenburg, kvk-nummer: 11044636.

 

Artikel 2 – Toegang tot de website

  • De toegang tot de website en het gebruik is strikt persoonlijk. U zult deze website alsook de gegevens en informatie die daarop verstrekt worden niet gebruiken voor commerciële-, politieke- of publicitaire doeleinden, danwel voor enige commerciële aanbiedingen en in het bijzonder niet gebruiken voor ongevraagde elektronische aanbiedingen.

 

Artikel 3 – De content van de website

  • Alle merken, afbeeldingen, teksten, commentaren, illustraties, (animatie)plaatjes, videobeelden, geluiden, alsook alle technische applicaties die gebruikt kunnen worden om de website te laten functioneren en meer in het algemeen alle onderdelen die op deze site zijn gebruikt, zijn beschermd bij wet door intellectuele eigendomsrechten. Iedere reproductie, herhaling, gebruik of aanpassing, op welke wijze dan ook, van het geheel of slechts een onderdeel ervan, met inbegrip van de technische applicaties, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de verantwoordelijke, is ten strengste verboden. Indien de beheerder niet meteen actie onderneemt tegen enig inbreuk, kan dat niet worden opgevat als stilzwijgende toestemming danwel het afzien van rechtsvervolging.

 

Artikel 4 – Het beheer van de website

Voor het goede beheer van de website kan de beheerder op ieder moment:

  • De toegang aan een bepaalde categorie bezoekers schorsen, onderbreken of beperken tot de gehele of een gedeelte van de website
  • Alle informatie verwijderen die het functioneren van de website kan verstoren of in strijd is met nationale of internationale wetgeving of in strijd is met internet-etiquette
  • De website tijdelijk niet beschikbaar hebben teneinde updates uit te kunnen voeren

 

Artikel 5 – Verantwoordelijkheden

De beheerder is in geen geval verantwoordelijk voor falen, storingen, moeilijkheden of onderbrekingen van het functioneren van de website, waardoor de website of een van zijn functionaliteiten niet toegankelijk is. De wijze waarop u verbinding zoekt met de website is uw eigen verantwoordelijkheid. U dient zelf alle geschikte maatregelen te treffen om uw apparatuur en uw gegevens te beschermen tegen onder andere virusaanvallen op het internet. U bent bovendien zelf verantwoordelijk voor de websites en de gegevens die u op internet raadpleegt.

De beheerder is niet aansprakelijk voor juridische procedures die tegen u worden gevoerd:

  • Vanwege het gebruik van de website of diensten toegankelijk via internet
  • Vanwege het schenden van de voorwaarden van deze privacy policy

De beheerder is niet verantwoordelijk voor enige schade die u zelf oploopt, dan wel derden of uw apparatuur oplopen als gevolg van uw verbinding met of het gebruik van de website. U zult zich onthouden van iedere actie tegen de beheerder als gevolg hiervan.

Indien de beheerder betrokken raakt bij een geschil als gevolg van uw gebruik van deze website, is hij gerechtigd alle schade die hij dientengevolge lijdt en nog zal lijden op u te verhalen.

 

Artikel 6 – Het verzamelen van gegevens

  • Uw gegevens worden verzameld door A Priori BV. Onder persoonsgegevens worden verstaan: alle informatie over een geïdentificeerde of identificeerbare natuurlijke persoon; als identificeerbaar wordt beschouwd een natuurlijke persoon die direct of indirect kan worden geïdentificeerd, met name aan de hand van een identificator zoals een naam, een identificatienummer, locatiegegevens, een online identificator of een of meer elementen die kenmerkend zijn voor de fysieke, fysiologische, genetische, psychische, economische, culturele of sociale identiteit.
  • De persoonsgegevens die op de website worden verzameld worden hoofdzakelijk gebruikt door de beheerder voor het onderhouden van relaties met u en indien aan de orde voor het verwerken van uw bestellingen.

 

Artikel 7 – Uw rechten met betrekking tot uw gegevens

  • Op grond van artikel 13 lid 2 sub b AVG heeft eenieder recht op inzage van en rectificatie of wissing van zijn persoonsgegevens of beperking van de hem betreffende verwerking, alsmede het recht tegen de verwerking bezwaar te maken en het recht op gegevensoverdraagbaarheid. U kunt deze rechten uitoefenen door contact met ons op te nemen via nijemeis@peroux.nl.
  • Ieder verzoek daartoe dient te worden vergezeld van een kopie van een geldig identiteitsbewijs, waarop u uw handtekening heeft gezet en onder vermelding van het adres waarop er met u contact kan worden opgenomen. Binnen 1 maand na het ingediende verzoek, krijgt u antwoord op uw verzoek. Afhankelijk van de complexiteit van de verzoeken en het aantal van de verzoeken kan deze termijn indien nodig met 2 maanden worden verlengd.

 

Artikel 8 – Verwerking van persoonsgegevens

  • In geval van schending van enige wet- of regelgeving, waarvan de bezoeker wordt verdacht en waarvoor de autoriteiten persoonsgegevens nodig hebben die de beheerder heeft verzameld, worden deze aan hen verstrekt na een uitdrukkelijk en gemotiveerd verzoek van die autoriteiten, waarna deze persoonsgegevens mitsdien niet meer onder de bescherming van de bepalingen van deze privacyverklaring vallen.
  • Indien bepaalde informatie noodzakelijk is om toegang te krijgen tot bepaalde functionaliteiten van de website, zal de verantwoordelijke het verplichte karakter van deze informatie aangeven op het moment van het vragen van de gegevens.

 

Artikel 9 – Commerciële aanbiedingen

  • U kunt commerciële aanbiedingen krijgen van de beheerder. Indien u deze niet (meer) wenst te ontvangen, stuurt u een mail naar het volgende adres: info@aprioriconsulting.nl.
  • Indien u tijdens het bezoek van de website enige persoonsgegevens tegenkomt, dient u zich te onthouden van het verzamelen ervan of van enig ander ongeoorloofd gebruik alsook van iedere daad die een inbreuk op de persoonlijke levenssfeer van die perso(o)n(en) oplevert. De beheerder is in geen geval verantwoordelijk in bovengenoemde situaties.

 

Artikel 10 – Bewaartermijn gegevens

  • De door de beheerder van website verzamelde gegevens worden gebruikt en bewaard voor de duur zoals deze bij wet is bepaald.

 

Artikel 11 – Cookies

Een cookie is een klein tekstbestand dat bij bezoek aan onze website geplaatst wordt op de harde schijf van je computer. Een cookie bevat gegevens zodat je bij elk bezoek aan onze website als bezoeker kan worden herkend. Het is dan mogelijk om onze website speciaal op jou in te stellen en het inloggen te vergemakkelijken.

Wij gebruiken de volgende soorten cookies op onze website:

  • Functionele cookies: zoals sessie- en login cookies voor het bijhouden van sessie- en inloginformatie.
  • Geanonymiseerde Analytische cookies: om inzage te krijgen in het bezoek aan onze website op basis van informatie over bezoekersaantallen, populaire pagina’s en onderwerpen. Op deze wijze kunnen we de communicatie en informatievoorziening beter afstemmen op de behoeften van bezoekers van onze website. We kunnen niet zien wie onze websites bezoekt of vanaf welke pc het bezoek plaatsvindt.
  • Voor meer informatie over het gebruik, het beheer en het verwijderen van cookies voor elk besturingstype, nodigen wij u uit om de volgende link te raadplegen: https://autoriteitpersoonsgegevens.nl/nl/onderwerpen/internet-telefoon-tv-en-post/cookies#faq

 

Artikel 12 – Beeldmateriaal en aangeboden producten

  • Aan het beeldmateriaal dat behoort bij de aangeboden producten op de website kunnen geen rechten worden ontleend.

 

Artikel 13 – Toepasselijk recht

  • Op deze voorwaarden is Nederlands Recht van toepassing. De rechtbank van de vestigingsplaats van de beheerder is exclusief bevoegd bij eventuele geschillen omtrent deze voorwaarden, behoudens wanneer hierop een wettelijke uitzondering van toepassing is.

 

Artikel 14 – Contact

Voor vragen, productinformatie of informatie over de website zelf, kunt u zich richten tot: Ron Arendonk, info@aprioriconsulting.nl.

A Priori maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken om u een optimale bezoekerservaring te bieden. We hopen dat u begrijpt dat uw informatie wordt gebruikt voor analyses. Meer informatie over cookies en het gebruik van uw vindt u terug in onze privacy verklaring.