Is het jouw uitdaging om het klantproces optimaal te ondersteunen?
Over onze opdrachtgever
Onze opdrachtgever is een vooraanstaand internationaal hygiëne- en gezondheidsbedrijf dat zich inzet voor het verbeteren van welzijn met producten en oplossingen voor dagelijks gebruik. Het duurzame businessmodel creëert waarde voor mens en natuur. Verkoop vindt plaats in ca. 150 landen via de toonaangevende internationale merken TENA en Tork, en andere sterke merken waaronder Jobst, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo, Vinda en Zewa. De organisatie heeft wereldwijs ongeveer 48.000 medewerkers.
De functie
Voor het enthousiaste Customer Serviceteam Consumer Goods Private Label Division in Zeist, zijn we op zoek naar een communicatieve, commerciële Customer Service Representative. Aangezien het in eerste instantie een tijdelijke vervanging betreft, gaan we uit van een inzet gedurende 4 – 6 maanden (tijdelijk contract). Een eventuele verlenging dan wel doorstroom naar een vast dienstverband is wellicht mogelijk.
Inhoud van de functie
In de functie Customer Service Representative ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten binnen de divisie Private Label. Je bent verantwoordelijk voor de orderafhandeling van het begin tot het einde. Dat betekent dat je orders registreert en bewaakt en klanten telefonisch of via mail te woord staat over logistieke vraagstukken.
Je bent in nauw contact met collega’s van Customer Service, Demand Planning, Sales, Marketing, Customer Marketing, Controlling, Transporteurs en Supply Service medewerkers van diverse plants.
Jouw kwaliteiten
- Je vindt het leuk om in een dynamisch, internationaal bedrijf met enthousiaste mensen te werken;
- Je bent een teamplayer met minimaal MBO werk- en denkniveau;
- Je bent pro-actief, communicatief en nauwkeurig;
- Je hebt ervaring met SAP Order-to-Billing;
- Je werkt op een geordende en gestructureerde manier;
- Jouw kennis van de Nederlandse en Engelse taal is uitstekend (zowel mondeling als schriftelijk);
- Je hebt een goede kennis van MS-office (Excel, Word, Power Point, Outlook, TEAMS);
- Je behoudt overzicht in hectische situaties en kan prioriteiten stellen;
- Je hebt relevante werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur in de FMCG-branche.
Contact
Ben je geïnteresseerd? Neem dan gerust contact op via- of stuur je cv naar reactie@aprioriconsulting.nl